Godziny |
Zajęcia dnia |
600 - 800 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola, kontakty indywidualne Czynności opiekuńcze; zabawy według zainteresowań dzieci. |
800 - 845 |
Wspieranie rozwoju dzieci poprzez zabawy dydaktyczne, |
845 - 900 |
Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. |
900 - 930 |
Śniadanie |
930 - 1030 |
Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze i tworzenie okazji do obserwowani dzieci podczas odkrywania oraz eksperymentowania; podejmowanie zabaw badawczych i konstrukcyjnych. |
1030 - 1145 |
Wycieczki, spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe |
1145 - 1200 |
Przygotowanie do obiadu. |
1200 - 1230 |
Obiad |
1230 - 1300 |
Kształtowanie zachowań prozdrowotnych, zapewnienie dzieciom różnych form relaksu; |
1300 - 1345 |
Praca indywidualna, ćwiczenia stymulacyjne, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, czynności opiekuńcze. |
1345 - 1400 |
Przygotowanie do podwieczorku, wdrażanie zasad higieny |
1400 - 1415 |
Podwieczorek |
1415 - 1700 |
Zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie. Tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci. Praca kompensacyjno - wyrównawcza. Prace gospodarczo - porządkowe w sali i w półkach indywidualnych. Rozchodzenie się dzieci do domów. |